250₪ + מע"מ
המחיר מותנה בלקיחת שירותיו של רו"ח ויועץ מס מקצועי מטעם Ettorney לתקופה של 12 חודשים לפחות.
דו"ח שנתי למס הכנסה
מילון מונחים > דו"ח שנתי למס הכנסה.
על פי החוק, כל בעל עסק חייב להגיש דו"ח שנתי למס הכנסה המעיד על הכנסותיו והוצאותיו בהתאם לשנת המס הנוכחית. מעסיקים אשר ההכנסה השנתית שלהם אינה עולה על 60,000 שקלים בשנה יכולים להגיש דו"ח מס הכנסה מקוצר. הדו"ח מאפשר למס ההכנסה לקבוע אם בעל העסק צריך לשלם מס נוסף, או שמא מגיע לו החזר מס.
קבל שירותים של רו"ח ויועץ מס מקצועי מטעם Ettorney בתעריף חודשי אטרקטיבי של 250 ₪ + מע"מ בלבד כולל הדו"ח השנתי!
מה חשוב לכלול בדו"ח
אלה כמה מבין הנקודות העיקריות שכל מעסיק צריך לכלול בדו"ח למס ההכנסה:
- נתוני הוצאות והכנסות – הדו"ח מוכרח לכלול את תעבורת הכספים בשנה הנוכחית – הוצאות והכנסות כאחד. כאשר ממלאים את הדו"ח, יש צורך לשים לב להוצאות החייבות בניכוי מס ולהוצאות שאינן חייבות בניכוי.
- הפחתה במס – מילוי סעיפים בטופס שיכולים להפחית את גובה תשלומי המיסים.
- דיווח על הכנסה ממקורות אחרים – כדוגמת דירה להשכרה, ניירות ערך או כל הכנסה נוספת שאינה כלולה בעסק.
- דיווחים על מס ששולם – בעל העסק חייב לדווח על מיסים שכבר שולמו כדי לא לשלם אותם פעמיים.
- צירף מסמכים – חשוב לצרף לדו"ח מסמכים רלוונטיים.
- חישוב המס – בסיום מילוי הדו"ח האלקטרוני ניתן לקבל נתונים על חישוב המס.
מתי מגישים את הדו"ח
דו"ח שנתי למס הכנסה מוגש בדרך כלל בסוף אפריל או בתחילת מאי של השנה העוקבת. עם זאת, במקרים מסוימים ניתן להגיש את הדו"ח גם אחרי מועד זה. חשוב לזכור כי אי הגשת הדו"ח על ידי המעסיק נחשבת לעבירה פלילית המובילה לקנסות גבוהים (אשר עלולים לפגוע משמעותית בבעל העסק) ולכתבי אישום אשר יכולים להוביל לדיונים ארוכים בבית המשפט.
להתייעץ עם מומחה בתחום
חדשים במילוי טפסים למס ההכנסה? הדו"ח השנתי עשוי לבלבל גם את המעסיקים הוותיקים יותר. אם אין לכם זמן להתעסק במילוי הדו"ח, ואינכם מכירים את כל סעיפיו – זו לא סיבה להתייאש. פנו לרואי חשבון מקצועי אשר ילווה אתכם לאורך כל התהליך. בזכות מילוי טופס נכון תימנעו מטעויות בלתי נעימות שעלולות לגרום לתשלומי מס מיותרים, וכן תחסכו זמן יקר של התעסקות בדו"ח, זמן שתוכלו להפנות לפיתוח העסק. חשוב לפנות לרו"ח ויועץ מס מקצועי שיש לו ניסיון רב בתחום.