5 תחומים לבצע מיקור חוץ לעסקים קטנים
הקמת עסק כרוכה תמיד בבניית סדרי עדיפויות וחלוקת משאבים כאשר ברור שיש מדרג לכל תחום. לכל עסק יש את החוזקות שלו ואת האנשים שהוא מעסיק בתחומו על מנת להבטיח ייצור מוצרים או מתן שירותים מקצועיים בענף שלו. אולם, כל עסק מחויב גם לדאוג לתחומים נוספים שאינם קשורים במקצוע שלשמו נבנה העסק, מדובר בשירותים שהוא נזקק להם לצורך קיומו ותחזוקתו.
השירותים יכולים לנוע מהנהלת חשבונות, שיווק אונליין ועד שירותי ניקיון וקייטרינג. לשירותים שונים יש סדר חשיבות וצריך לבדוק כמה הם חיוניים לבעל העסק ובנוסף, עד כמה הוא מיומן ויכול לעשות זאת לבד או לבחור ולהשאיר אותם למיקור חוץ. מיקור חוץ נשען על עסקים קטנים כמוכם בדרך כלל, שההתמחות שלהם היא מתן שירותים לבעלי עסקים ולכן הם גם מודעים לטיב ולרמת השירות ההדוק והליווי הצמוד הנחוץ. להלן כמה תחומים שכדאי להעביר הלאה למי שעושה זאת טוב מכם.
בירוקרטיה ראשונית של רישום חברה חדשה
כל חברה חדשה שנרשמת בישראל נרשמת אצל רשם החברות ומייסדיה חייבים לשלוח את המסמכים ואת האישורים שנחוצים לשם כך. הפרוצדורה כוללת תשלום אגרות, אימות חתימת עו"ד על מסמכי ההקמה, שליחתם לרשם ולאחר מכן פתיחת חשבון בנק לחברה. כיום ניתן לבצע את כל ההליך של רישום חברה אונליין בקלות ובמהירות בעזרת הפלטפורמה של Ettorney לצד שירותים נלווים נוספים כגון רישום סימן מסחר אונליין. עליכם לבצע רישום של כל הפרטים אונליין, להגיע לפגישה קצרה לאימות חתימה, והחברה תדאג לסיים עבורכם את שלל ההליכים במהירות ללא צורך בריצות ובזבוזי זמן . למקרה שתרצו לחדול מפעילות בגלל סיבה כלשהי אם פתחתם חברת יחיד או רבים, תוכלו למסור לEttorney – גם את המפתחות לצורך פירוק חברה באינטרנט. עד כדי כך פשוט וקל.
עיצוב גרפי של כל מה שנחוץ לכם
ניירת למכתבים, כרטיסי ביקור, לוגו, אתר אינטרנט, חשבונות במדיה החברתית, מוצרי קד"ם ועוד מוצרים שתזדקקו להם בעסק שלכם צריכים להיות מעוצבים על ידי מומחים. מעצבים גרפיים יתייעצו אתכם בנוגע לרעיונות ולצרכים שלכם אבל הם אלה שיודעים לעשות זאת בעזרת טיפוגרפיה נכונה, פרופורציות של אלמנטים בסמל שלכם ושאר העיצובים. למה לא להניח להם לתרגם את המותג שלכם נכון וטוב?
ייעוץ משפטי
מהרגע שאתם מקימים חברה ורושמים את סימן המסחר שלכם ועד הרגע שבו אתם צריכים לבצע פירוק חברה באינטרנט, במידה והעסק לא צלח, עורכי הדין הם העוגן המשפטי שלכם בכל עניין. בין אם בהגנה עליכם מפני אחרים ובין כדי להיעזר בהם כדי להניע תהליכים, לנסח הסכמים מורכבים עם לקוחות או ספקים או להגיש את המסמכים המשפטיים שנחוצים לכם לרשויות.
הנהלת חשבונות וניהול אדמיניסטרטיבי
החלק הכי חשוב בכל עסק הוא מעקב נכון ומדויק אחרי הכספים שאתם מוציאים ומקבלים, ואחר הדיווח הנכון לרשויות המס. בעסק שיש בו יותר מדי מה לעשות בייצור עצמו ובמתן השירות ללקוחות עדיף למסור למישהו מבחוץ את הניהול האדמיניסטרטיבי. למרבה המזל יש די הרבה אנשים שמציעים שירות כזה גם מהבית כך שלא תצטרכו להעסיק את העובדים האלה אצלכם, אלא להגיע אתם להסכם על השעות שבהן הם עובדים למענכם כפרילנסרים. עסקה ראויה וטובה לכם בכל מקרה. רשמנו כבר בעבר על הנושא של פתרונות להנהלת חשבונות לחברה חדשה.
טכנולוגיית המידע, תכנות ואבטחת מידע
אם יש לכם מחשבים בעסק, אם יש לכם צורך בתוכנות ייעודיות או שאתם משתמשים בתוכנות כאלה של בתי תוכנה מסוימים, אין לכם צורך להעסיק איש במשרה מלאה למחשוב אלא מספיק להזמין שירותי טכנולוגיית מידע שונים מאנשים שזה מקצועם ואלה השירותים שהם נותנים בדרך כלל ללקוחות כמוכם. הם לומדים את העסק שלכם ואת הצרכים שלכם וכך יודעים מה להציע לכם בחבילת שירותים שתפורה למידות שלכם ממרכזיות ועד לתוכנות אבטחה וניהול דאטה.
זה הזמן שלכם להתחיל לחשוב על מיקור חוץ בנושאים שאינם הליבה של העסק!
פוסטים דומים
מה זה תעודת עוסק מורשה?
כמות העסקים הנפתחים מידי שנה במדינת ישראל היא מהגבוהות בעולם המערבי, וזאת יחסית לגודלה. ניתן להבחין כי כמעט בכל יום נפתחים עסקים חדשים במדינת ישראל – מסעדה, חנות, משרד עורכי דין סטארט אפים ועוד. באופן כללי, במדינת ישראל "עסק" יכול להירשם ברשויות תחת 3 סוגי רישום: עוסק פטור, עוסק מורשה או להתאגד לחברה. על מנת שעסק יוגדר כ"עוסק פטור", סך הכנסותיו צריך להגיע עד...
המשך לקרואטיפים לניהול עוסק מורשה 2020
להיות שכיר או לא להיות שכיר? זו השאלה. שאלה זו צצה במוחם של אנשים רבים אשר תוהים האם עליהם להמשיך בדרך "הבטוחה" של להיות שכיר ולקבל משכורת קבועה בכל חודש או שמא כדאי להם לצאת לדרך עצמאית. פתיחת עסק והסדרתו מול רשויות המדינה היא בגדר חובה על פי החוק במדינת ישראל ומי שלא יפעל בהתאם להוראות החוק צפוי לעונשים. קיימות מספר "שיטות" לעקוף את...
המשך לקרוא